Αναγνώστες

2013-06-12

ΣΕΞΟΓΥΜΝΙΣΜΟΣ


O «σεξογυμνισμός» ή «σεξουαλικός γυμνισμός» (αδόκιμοι όροι που χρησιμοποιούνται μόνο για το παρόν άρθρο) είναι η νέα τάση που παρατηρείται στα οργανωμένα, εμπορικά κέντρα παραθερισμού γυμνιστών και φυσικά στις περισσότερες παραλίες, επίσημες και ανεπίσημες, σε όλο τον κόσμο.


Οι
«γυμνοκράτες-ηδονιστές», άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, δίνουν έμφαση στο γυμνό και άτριχο σώμα, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των υπολοίπων στους χώρους που συχνάζουν. Καλογυμνασμένα και όχι μόνο ανδρικά σώματα με κοιλιακούς και μύες,  ξυρισμένο ή αποτριχωμένο εφήβαιο, τραβούν σίγουρα κλεφτές ματιές από το άλλο φύλο.


Αρκετοί χρησιμοποιούν το μεταλλικό δακτύλιο στη βάση του μορίου τους, ώστε να διατηρούν σταθερή στύση (βλέπε βίντεο από τον «Κόλπο των Χοίρων» στο Cap dAgde της Γαλλίας).

Οι γυναίκες προτιμούν την ολική αποτρίχωση(1) (2) στο αιδοίο τους, φορούν –όχι όλες– κλειτοριδικό δακτύλιο και έχουν κάνει διάφορα σχέδια με τη μέθοδο της δερματοστιξίας στην περιοχή που κάποτε υπήρχε το εφήβαιο. Οι αξύριστοι περνούν πρώτα από τα ειδικά κέντρα αισθητικής που αφθονούν στην
«πρωτεύουσα της ακολασίας»!


Όλοι τους αναζητούν την ηδονή και επιλέγουν προορισμούς που απευθύνονται σε ενήλικους (ξενοδοχεία ενηλίκων άλλη μόδα κι αυτή) και κέντρα παραθερισμού που δέχονται επιδειξίες, ηδονοβλεψίες, ηδονιστές, οπαδούς ανταλλαγής συντρόφων, αυνανιστές και άλλες κατηγορίες που δεν έχουν θέση στα παραδοσιακά  κέντρα γυμνιστών.

Το πρωί μετακινούνται από μέρος σε μέρος αναζητώντας την απόλυτη ηδονή. Θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οπαδοί του ηδονισμού που πρέσβευε ο Αρίστιππος ο Κυρηναίος, αλλά οι Γάλλοι οπαδοί του κινήματος βλέπουν τις ρίζες τους στη Γαλλική Επανάσταση του 1789.

Το βράδυ ντύνονται με αποκαλυπτικά ρούχα, ιδιαίτερα οι γυναίκες που δεν φορούν εσώρουχα! Συναντώνται σε κέντρα διασκέδασης αποκλειστικά για τους ίδιους, που προσφέρουν τα πάντα για την ευχαρίστησή τους: ειδικά δωμάτια, νεροστρώματα, κόγχες, μεγάλους καθρέπτες, ερωτικά βοηθήματα, ενώ διοργανώνουν πρωτότυπες εκδηλώσεις σε διαμερίσματα με τη συμμετοχή ομοϊδεατών τους.  Οι ερωτικές περιπτύξεις γίνονται μπροστά σε θεατές -η γαλλική εκδοχή του ηδονισμού αποδέχεται την επιδειξιομανία-  που πληρώνουν είσοδο 40-60€ το άτομο (οι μεμονωμένοι άνδρες και όχι τα ζευγάρια). Οι γυναίκες αφήνουν τα μικροσκοπικά στρινγκ τους στο μπαρ, χορεύουν γυμνές μόνο με τις γόβες (βλκέπε φωτό) και το άρωμά τους! Εκρηκτικός συνδυασμός σεξ και χρήματος!

Οι «γυμνοκράτες-ηδονιστές» εμφανίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 60, πρώτα σε κλειστούς χώρους και αργότερα στις παραλίες γυμνιστών.

Πρόσφατη μελέτη του Αμερικανού συγγραφέα Steven Harp που μελέτησε τα αρχεία του «Χωριού Γυμνιστών» στο Cap d'Agde αποδεικνύει ότι η εμφάνισή τους εκεί (αρχές δεκαετίας 80) προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση μεταξύ της διεύθυνσης του κέντρου, των τοπικών αρχών και των κατοίκων για την πορεία του «Χωριού Γυμνιστών». Μαζί τους εμφανίστηκαν τα ειδικά καταστήματα πώλησης σεξουαλικών βοηθημάτων, τα κέντρα διασκέδασης για ηδονιστές και κάθε είδους υπηρεσία. Οι δήμαρχοι προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν την τάση με προληπτικά ή κατασταλτικά μέτρα, πιστή εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας, αλλά προσέκρουσαν στην καθολική αντίδραση των ιδιοκτητών κέντρων διασκέδασης και άλλων που έβλεπαν με συμπάθεια τους νεοφερμένους. Έτσι, η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο μέχρι τη στιγμή που εμφανίστηκαν οι έφιπποι αστυνομικοί το 1997. Παρ' όλα αυτά κάθε μέρα στις 5.30μμ μετά την αποχώρηση της αστυνομίας και των ναυαγοσωστών αρχίζουν οι παραστάσεις και η επιλογή των βραδινών  συντρόφων. Οι κυρίες έχουν τον πρώτο λόγο: παρακολουθούν, ενθουσιάζονται και προτείνουν...

Έχουμε επισημάνει εδώ και καιρό τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε τέτοια συμπεριφορά τουλάχιστο στα οργανωμένα κέντρα παραθερισμού όπου παραθερίζουν οικογένειες με μικρά παιδιά. Απλά τονίζουμε το φαινόμενο που εξαπλώνεται δραματικά σε όλο τον κόσμο και απειλεί τους παραδοσιακούς γυμνιστές με εξαφάνιση, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργα.
Σημειώσεις
(1) Vogue and the Brazilian Wax (guilty party, conflictedfeminist.blogspot.gr, Sunday, 13 February 2011)
(2) Public hair removal: The naked truth (Bidisha, The Guardian, Friday 11 February 2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου