Αναγνώστες

2013-07-08

ΓΥΜΝΟΚΡΑΤΙΑ-ΗΔΟΝΙΣΜΟΣ




Υπάρχει πραγματική διαμάχη μεταξύ γνήσιων ή παραδοσιακών γυμνιστών και γυμνοκρατών-ηδονιστών, όπως αναγράφεται στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο το τελευταίο διάστημα ή πρόκειται για τεχνητό δίλημμα συγκεκριμένων κύκλων που επιζητούν την πόλωση στο χώρο και τη δημιουργία εντυπώσεων;

Αφορμή μας έδωσε το άρθρο Αμερικανού γυμνιστή στο περιοδικό «N» της Naturist Society, τεύχος 31.4, καλοκαίρι 2012, που παραβρέθηκε τον Ιούνιο [2011] στην ετήσια συνάντηση των χωρών της Αδριατικής στο ΚΠΓ «Solaris» της Κροατίας και, μεταξύ άλλων, συναντήθηκε με τον Jerko Sladolijev, γενικό γραμματέα της Κροατικής Ένωσης Κάμπινγκ, συγγραφέα τριών βιβλίων και άριστο γνώστη του φυσιολατρικού τουρισμού  στην ενιαία Γιουγκοσλαβία  και, μετά τη διάλυσή της το 1991, στην Κροατία. Έτσι, ύστερα από 8 χρόνια εκμυστηρεύτηκε στον συντάκτη του άρθρου ότι το ΚΠΓ «Monsena» έκλεισε λόγω αυξημένης προσέλευσης ηδονιστών που είχαν επιβάλει την παρουσία τους στο κέντρο. Βέβαια, δεν προσδιορίζει χρονικά πότε συνέβη η εισβολή των γυμνοκρατών-ηδονιστών.

Όταν έκλεισε το κέντρο το φθινόπωρο του 2004 ύστερα από 33 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στη διεθνή αγορά, λάβαμε με καθυστέρηση το Φεβρουάριο 2005 μια αχρονολόγητη επιστολή σε μορφή εγκυκλίου από τον αναπληρωτή διευθυντή της διαχειρίσρτιας εταιρείας. Οι λόγοι κλεισίματος του κέντρου γυμνιστών κατ’ αυτόν οφειλόταν στην αλλαγή πολιτικής και στόχων που είχε θέσει η διεύθυνση. Σημειώνεται ότι και η  «Koversada» ανήκει στον ίδιο όμιλο. Αποφασίστηκε, λοιπόν,  να δοθεί προτεραιότητα στην «Koversada» και να εγκαταλειφθεί οριστικά η «Μonsena», η οποία παρουσίαζε ελλειματικούς ισολογισμούς από το 2001. Η αντικατάσταση διευθυντικών στελεχών δεν συνέβαλε στην αντιστροφή του κλίματος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διαχειρίστρια εταιρεία, αφού εκφράζει τις ευχαριστίες της για τη μακρόχρονη και εποικοδομητική συνεργασία  με τους χιλιάδες γυμνιστές-πελάτες, εξηγεί τους λόγους χωρίς να αφήνει υπονοούμενα για παραβατική συμπεριφορά παραθεριστών. Οι κτηριακές εγκαταστάσεις διατηρούνται, αναβαθμίζονται και η μονάδα με νέο όνομα
«Amarin» απευθύνεται πλέον  σε κανονικούς παραθεριστές από την τουριστική περίοδο  2005. Πολλά ερωτήματα όμως παραμένουν αναπάντητα μέχρι σήμερα. Αναμένουμε διευκρινήσεις στο εγγύς μέλλον.

Το ΚΠΓ «Monsena» ήταν περιφραγμένος χώρος 21 στρεμμάτων με ελεγχόμενη είσοδο. Υπήρχαν επιπλέον ιδιωτικοί φύλακες ασφάλειας, οι περίφημοι
«γυμνονόμοι», οι οποίοι επέβλεπαν την αυστηρή εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας και έγδυναν τους ντυμένους παραθεριστές. Άρα οι γυμνοκράτες-ηδονιστές εμφανίστηκαν ως κανονικοί πελάτες και δεν εισήλθαν από ακάλυπτο χώρο.

Όταν διαπιστώθηκαν οι ακόλαστες πράξεις, όπως αναφέρει ο φίλος γενικός γραμματέας παρουσία οικογενειών και παραδοσιακών γυμνιστών, ποιες ήταν οι ενέργειες της διεύθυνσης; Γιατί δεν απομακρύνθηκαν αμέσως οι παραβάτες; Τώρα, αν σε  απόμακρο μέρος της βραχώδους ακτής που δεν φυλασσόταν επαρκώς  ζευγάρια κάθε ηλικίας επιδίδονταν σε ερωτικές περιπτύξεις  παρουσία άλλων παραθεριστών, είναι θέμα προς διερεύνηση.

Εμείς κατά την περίοδο 1995-2004 δεν διαπιστώσαμε τέτοια φαινόμενα. Το βράδυ στα διαμερίσματα ο καθένας μπορούσε να εκφραστεί ελεύθερα. Ο κανονισμός λειτουργίας δεν προέβλεπε αποχή από ερωτικές περιπτύξεις με τον άνθρωπό σου. Δεν αποκλείεται νεαρά ζευγάρια, μετά την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, να συνευρίσκονταν ομαδικά σε κλειστό χώρο.

Το ίδιο συμβαίνει και στην «πρωτεύουσα της ακολασίας», τη γνωστή στους γυμνιστές «Cap dAgde» που όλοι κατηγορούν για Σόδομα και Γόμορρα,  αλλά σπεύδουν στον «Κόλπο των Χοίρων» να παρακολουθήσουν τις ερωτικές περιπτύξεις των ζευγαριών! Οι γυμνοκράτες-ηδονιστές πιστεύουν στον ανοικτό σεξουαλισμό  παρουσία ηδονοβλεψιών, αυνανιστών και απλών θεατών! Η «Συνοικία Γυμνιστών» ζεί και από τις εισπράξεις των γυμνοκρατών-ηδονιστών που επιστρέφουν στην τοπική κοινωνία με τη μορφή έργων.

Τα περισσότερα κέντρα παραθερισμού γυμνιστών ανά την υφήλιο  είναι εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια, δημιουργούν και διατηρούν θέσεις εργασίας για δεκάδες εργαζόμενους. Όταν αντιλαμβάνονται  ότι η παραδοσιακή πελατεία τους (βλέπε γυμνιστές) μειώνεται, φροντίζουν εγκαίρως να στραφούν σε νέες αναδυόμενες αγορές, όπως οι  γυμνοκράτες-ηδονιστές, που αριθμούν εκατομμύρια μέλη σε όλη την Ευρώπη. Από τη στιγμή που αυτοί συμμορφώνονται με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, καταβάλλουν το αντίτιμο εισόδου και συμπεριφέρονται ευπρεπώς, είναι ευπρόσδεκτοι. Δεν επιτρέπονται διακρίσεις.

Γνωστά γραφεία ταξιδιών που ειδικεύονται στο γυμνιστικό τουρισμό έχουν προσθέσει αποκλειστικούς προορισμούς σε ευρωπαϊκά και αμερικανικά ΚΠΓ για τους γυμνοκράτες-ηδονιστές τους οποίους ονομάζουν «lifestylers». Αναγνωρίζουν τις νέες συνθήκες και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της αγοράς, προκειμένου να επιβιώσουν. Διαφορετικά θα κλείσουν και θα χαθούν δεκάδες θέσεις εργασίας («Monsena» 2004, «Villata» 2005,
«Politin» και άλλα πολλά των οποίων τα ονόματα μας διαφεύγουν αυτή τη στιγμή).

Όσο και να ισχυρίζεται ο Τύπος για ακραίους  «φονταμελιστές» γυμνιστές που αντιδρούν στη νέα τάξη πραγμάτων στην Ευρώπη και όχι μόνο, η παρουσία γυμνοκρατών-ηδονιστών στα εμπορικά κέντρα παραθερισμού γυμνιστών είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός.

Οι παραδοσιακοί γυμνιστές έχουν τους συλλόγους και πολλούς ακόμα προορισμούς να επιλέξουν. Καιρός είναι η Διεθνής Ομοσπονδία Γυμνιστών (ΙΝF-FNI) να λάβει θέση στο πρόβλημα που διογκώνεται μέρα με τη μέρα στο συνέδριό της που αρχίζει στις 12 Σεπτεμβρίου. Όχι ημίμετρα και ευχολόγια. Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση, σε τρία-τέσσερα χρόνια θα υπάρχουν μόνο ηδονιστές-γυμνιστές στα εμπορικά κέντρα παραθερισμού.

Εμείς είμαστε έτοιμοι να φιλοξενήσουμε συνεργασίες γυμνοκρατών-ηδονιστών στο ιστολόγιό της
«Βιβλιοθήκης Γυμνοκρατίας-Ηδονισμού» που ασχολείται με τη λογοκρισία, την πορνογραφία και τη σεξουαλική επανάσταση. Δίνουμε βήμα στην άλλη πλευρά και τείνουμε χείρα συνεργασίας. Θέλουμε να ακούσουμε την άποψή τους.

Οι γυμνοκράτες-ηδονιστές διατηρούν ιστοσελίδες και ιστολόγια με ενδιαφέροντα άρθρα και πληροφορίες που καλύπτουν καθημερινά ζητήματα, πράγμα που λείπει από τις αντίστοιχες των γυμνιστών.

Τα βίντεο που ανεβάζουν στο Διαδίκτυο απηχούν τις θέσεις τους. Τα έξι ωριαία βίντεο του/της Lola παρουσιάζουν την άλλη πλευρά του λόφου. Οι γυμνοκράτες-ηδονιστές προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα: στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθεροι επαγγελματίες ή απλοί εργαζόμενοι. Γυμνοί, απελευθερωμένοι και πρόθυμοι ικανοποιούν το πάθος τους παρουσία ενήλικων θεατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου